La tecla quatre

Ahir buscava el número de no sé qui, i mentre feia córrer el llistat de noms del mòbil, vaig anar a parar a la lletra ‘M’. Els meus dits es van aturar quan vaig veure el nom d’aquella periodista amiga del meu amic gairebé sexagenari. Sí, aquella senyora periodista -perquè tinc entès que era una senyora periodista- a qui volia entrevistar però amb qui no vaig -ni podré- arribar a parlar mai. Va ser estranya, la casualitat. Just aquell dia, unes hores abans, havia llegit al diari que M havia mort el dia anterior. Encara guardo el seu telèfon. Crec que mai no havia tingut memoritzat el telèfon d’una persona morta. Fins ara.

Anuncis

Deixa un comentari

