La pluja de l’estiu

tarot

La tarotista i numeròloga Rosa Cobo en acció.

Quan plou, a les tardes d’estiu, Barcelona mor. Sota el cel gris i l’asfalt roent pel sol que l’ha inundat al migdia, no es mou ni una ànima, només els cotxes que, adelerats, travessen els carrers amb les ganes d’arribar a casa o alguna ànima desvalguda que es refugia de la pluja sota el portal d’una botiga de l’Eixample. Jo dec ser una d’elles. Per la mandra d’agadar el metro decideixo anar de Sagrada Família fins a casa a peu. La xafogor m’embafa, l’asfalt emet calories a dojo, i les gotes, com llàgrimes de cocodril, esquitxen les meves espatlles, nues. És emprenyador, però agradable a la vegada, sentir la pluja, fresca, que m’acaricia la pell. 

L’atzar fa que topi amb una botiga de l’any de la picor en què la mestressa ofereix servei de Tarot per deu euros. Em pica la curiositat de saber què dirien els naips del meu present i del meu futur, però el meu seny pot més que la meva inquietud i decideixo anar a casa i estalviar-me els deu eurillos que costa la consulta. O potser, més que el seny, és la por. I és que, suposo que sóc una egocèntrica i per això vull saber què dirien de mi, però, és clar, només les coses bones. Ha ha.

Anuncis

Deixa un comentari

