17 hores

és el temps que em falta per pujar a dalt de l’avió camí de Frankfurt i, des d’allà, camí de Barcelona. Escric de d’un alberg de Praiade Porto da Barra, a Salvador de Bahia, amb un teclat que s’encalla, i amb la satisfacció de saber que, a aquestes hores de la nit (les 23h), és bastant poc probable que vingui algú a la meva habitació de quatre i que, per tant, dormiré sola.

Voldria que aquest teclat funcionés bé per poder escriure amb fluidesa i sense faltes d’ortografia tot allò que em passa pel cap, tot i que no sé pas què és el que hi diria. Crec que em falta arribar a la calma de la meva terra, a la rutina i ser lluny d’on sóc ara per poder analitzar tot el que he viscut els últims 26 dies. Per ara, només puc dir que he rematat l’última nit aquí amb una capirinha de sake i maracuià i unes postres a base de mango flambejat amb sorbet de coco verd. deliciós. Així no és d’estranyar que torni amb un panxot més gran que quan vaig començar l’operació biquini.

Et voilà. ja està: dilluns, a treballar, i d’aquí a no res ja faig 30 anys. L’estiu ja s’ha esfumat.

Anuncis

3 respostes a “17 hores

  1. Som-hi Codi! Els 30 a la cantonada i l’olor de mar de Vilanova i la Geltrú que ja la deus sentir! Una abraçada i espero que hagis gaudit com mai d’aquest viatge tan apassionant!

    1. Gràcies pel comentari i per seguir aquest mail merdós! per cert, fa temps que li vull canviar el nom i no recordo mai com es fa… Aaaai, ja estic de nou a la feina… fem una orxata un dia d’aquests per oblidar les penes i així m’expliques què tal el teu estiu i les teves perspectives laborals? petons

Deixa un comentari

