iuiu

M’ha envaït aquella altra jo. Sí, la ultra xafardera i visceral, una mena de barreja explosiva entre Sherlock Holmes, Jessica Flecher i Rosa Villacastín. Res no passa desapercebut als meus ulls ni a la meva intuïció. Quina porT. De vegades, em vénen impulsos de dir-los a les meves víctimes: “The Big Brother is watching you”, i culminar aquesta revelació amb un “muahahahaaa”. O sigui que cuidadín. Ai, quin iuiu…, que rima amb el “you” del “watching you”, per cert. Que no, home. Que no tingueu por, que ja em passarà…

Anuncis

4 respostes a “iuiu

  1. I’m watching you! No és aquella altra “tu”, és part de tu i l’has d’acceptar i estimar perquè gràcies a ella ets com ets i això et fa ser especial.

  2. Gràcies… Sembla que aquesta Sylvie m’estima molt i tal com sóc (és recíproc, per cert!)! Ah, i més que dir-te “I’m watching you…” et diria que aviam quan quedem per anar a algun concert i cantar “wachi wachiiiii”. Buenu, això seria si fos en anglès… Haha!

Deixa un comentari

