Vinga, nena, que avui està d’oferta!

El vaig conèixer fa tres o quatre anys i vaig pensar que era un pijo rematat. El vaig retrobar dissabte i vaig pensar que estava canyonet. Sí, tenia una mica de papadeta, però aquest petit defecte el suplien uns ulls que amb la llum del sol es tornaven de color oliva, un culet apretadet i uns llavis més que suggerents. I potser el vermut va fer que em brillessin els ulls més del compte, perquè sembla que algú dels que ens acompanyaven es va quedar amb la cobla. I deuria parlar massa.
Després d’una tarda de vermuts i piparres i d’una hamburguesa de dimensions inhumanes, i, per sort, d’un parèntesi de descans d’unes horetes, ens vam retrobar en una festa en un àtic de Gràcia on, a aquelles hores, tot el rom que hi havia era al torrent sanguini dels assistents.
«M’han dit que estàs interessada en un dels de la festa», em va dir un, que havia anat amb mi a classe i que, poca estona abans, en un bar del carrer de Vallfogona, ens estava donant classes magistrals de sexe, en plan sóc el màster de l’Univers i conec tots els secrets de la sexualitat femenina. «Folla-te’l; és fàcil i folla bé», va continuar. I precisament allò, aquella declaració en plan nena, aprofita que el peix avui és fresc i va barato, em va fer perdre tota mena d’interès libidinós pel subjecte en qüestió. Per molt fresc que fos, vaig decidir deixar-lo per a les gavines assedegades de carn magra i gustoseta que segur que el ronden. «Bah, tio, passo. I, per cert, no necessito que ningú m’hagi de dir què cony he de fer!». I vam canviar aquell lluç, potser de qualité, per una bona botifarra (en el sentit figurat; i no parlo d’una titola, sinó que, simplement, els vam fer una botifarra i vam pirar d’allà).

Anuncis

Deixa un comentari

