On et col·loco, loco?

Dilluns dius que quin subidón; dimarts, dius que això no ho havies sentit mai per ningú; dimecres, que m’estimes; dijous, que vols anar a viure amb mi; divendres, que m’has estimat de veritat, però…; dissabte, no m’ho dius, però em trobes a faltar i diumenge, et desperto ràbia i, en algun moment, fins i tot, odi. I ara què? On et col·loco, ara, en els meus records? Ets el d’entre setmana, el de dissabte diumenge, tots a la vegada o cap ni un?

Anuncis

8 respostes a “On et col·loco, loco?

  1. … que pobre este escrito y en sí el blog, por más contenido que tiene… no me enriquece. Será por pertenecer a un mundo o clase social diferente?
    Gracias

    1. Gràcies pel comentari. Escric el que em ve de gust i no ho faig pensant amb l’objectiu que agradi a ningú. Per tant, si no t’interessa ni t’agrada, entendré que no el segueixis llegint.

  2. Leticia, llegint sempre ens enriquim, ens agradi més o menys el que trobem. Si trobes aquest escrit pobre pot ser perquè tu siguis una persona pobra d’esperit i no estiguis preparada per les idees que conté. T’animo a continuar “perdent el temps” per aquí!

Deixa un comentari

